VEELGESTELDE VRAGEN

Wij willen je online winkelervaring zo aangenaam mogelijk maken. Hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen, onderverdeeld in categorieën.

Bestellen

stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand.

stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. Bij bezorgen kies je een bezorgmoment en adres. Haal je het pakket op bij DHL? Dan kies je een DHL-punt en afleverdag.

stap 4: betalen
Kies een betaalwijze: iDeal of creditcard. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.

De verkeerde maat of kleur gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Herkenbaar!

Annuleren doe je:

  • bellen naar 0412-453333 en vragen naar Sanneke.

3oONL">

Bij een bestelling vanaf 100.- is de bezorging gratis. Onder de 100.- betaal je 6.- bezorgkosten. Retourneren is niet gratis en op eigen kosten..

Bestellen

De volgende betaalmethoden stellen wij beschikbaar: iDEAL, Creditcard (Maestro/MasterCard/Visa) en PayPal. Betaling bij levering is niet mogelijk (rembours)

Op het moment dat jouw bestelling is bevestigd, is het in principe niet meer mogelijk de order te wijzigen. In het geval er nog geen verzend bevestiging is verstuurd kan je contact opnemen met de Klantenservice om eventueel nog wijzigingen door te voeren. Indien de zending reeds is verstuurd, is het mogelijk om de bestelling retour te sturen en daarna een gewijzigde order te plaatsen.

Een aantal minuten nadat de je de betaling hebt gedaan, zou je een e-mail bevestiging per mail moeten krijgen van een gelukte, danwel een mislukte betaling. Indien je geen bevestiging hebt ontvangen, of als je wel een bevestiging van de betaling hebt ontvangen, maar de levering niet binnen 2-3 werkdagen neem dan contact op met de Klantenservice.

Wij leveren in Nederland en België!

Verzenden

Voor Nederland zijn de verzendkosten 6.- per bestelling. Voor België betaal je € 12,95. Voor volledige retourzendingen binnen Nederland betaal je €6,- en vanuit België betaal je €7,95. Deze kosten worden achteraf automatisch met het te retourneren bedrag verrekend. Het te retourneren bedrag bestaat uit het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van Dressup-Instyle naar de Consument. Bij gedeeltelijke retourzendingen worden geen kosten in rekening gebracht voor de retourzending.

Jouw bestelling zal binnen 2-3 werkdagen geleverd worden na de bevestiging. Je kunt jouw bestelling hier volgen met de tracking code uit de bevestigingsmail vanuit PostNL.

Retouren en ruilen

De termijn waarbinnen je over jouw aankoop na kunt denken betreft zeven (7) dagen (gerekend na de ontvangst van de bestelling).

Wanneer je een artikel wilt retourneren, vul dan het meegeleverde retourformulier correct en volledig in. Stop dit formulier in de doos met je retourartikelen. Plak de meegeleverde retoursticker op de doos met je retourartikelen. Geef vervolgens de retourzending af bij een punt.

Als je retourzending bij ons binnenkomt verwerken wij deze zo spoedig mogelijk. Wij storten uiterlijk binnen 14 dagen het bedrag terug.

Kun je een antwoord niet vinden in onze FAQs?
Neem contact op met ons klantenservice team op werkdagen tussen 9:00 – 18:00 uur
+31 (0)412 4533 33
info@dressup-instyle.nl